Underbar Tisdag!

Tjo.
Va ju i kalmar idag med mamma och minna. Det gick jättebra hos djursjukhuset och med minnas ögon någonting. Kommer inte ihåg va det va vi gjorde, men vi skulle iaf kolla ögonen på henne så att allt var rätt och så :) Och det var det ^^

Sen skulle vi åka och äta eftersom vi redan var i kalmar och så. Innan vi gick till 4 kök så hittade vi en butik som säljerskinn jackor. Kommer aldrig ihåg namnet på butiken, men aja. Men hittade en grymt snygg jacka så han hängde undan den till mig till fredag ^^ 1695 :- bara så där :P haha

Sen fick jag hem min mobil idag med. Men när jag packade upp den fick jag se att det va lite repor i den på kanterna. Men det funkar ju iaf och det är ju inget man tänker på så...

Nu ska jag ta och flytta kissekatten som har lagt sig i mitt knä så ska jag kolla färdigt på Greek och sen ska jag läsa lite innan jag ska sova :) Nattii (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0