Dax för sängen

Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa och kolla på film :)
Som jag sa förut så flyttade jag hästarna. Eller först så gav jag Melina sin medicin. Det kan vara att hon håller på att få fång, men vi är inte säkra. Men jag gav henne medicin som hindrar fången att lösas ut eller om man säger så. Sen gick jag en runda med henne runt huset. Det gick inte fort, men det syntes lite att hon har blivit bättre, men långt ifrån bra! Och sen kunde jag inte hålla mig utan var bara tvungen att ta lite kort på hästarna :) så kommer lite exempel nu :)
Shannon
Han är så fiiiiin pojken min :)


asfas
En bild på Melina med :) Hon är lik Doolin att det är skrämmande! :P
När hon går på gräset så går hon nästan normalt, men när hon
går där det är för hårt så kan hon inte gå riktigt.
Hon ställer ner hovarna jätteförsiktigt och är typ "noga" vart hon sätter
hovarna. Men hoppas nu att det kommer att lösa sig.
Ska ut och gå med henne lite varje dag så att hon får motion och lite
muskler i benen. Och så ska hon ha medicin 2 ggr om dagen.
Lilla pluttehästen min :( <3

sdg
Denna är absolut den bästa bilden xD Min pojke är coooool :D

asdf
Och så min pärla :D<33

adg
Släppte in dem i parken och så här glad blev Shannon :D haha inte
den bästa bilden med va fan xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0