Fabian

Sho.
Trött som bara den idag. Orkade knappt gå upp ur sängen men pallarade mig upp iaf. Sen så missade jag nästan bussen så jag fick springa ut. Haha

Nu måste vi släppa ut hästarna från den hagen dem är i nu. Melina mår inte alls bra. Hon stödjer inte på benen ordentligt. Egentilgen är det svårt att förklara, men om vi säger så här, när hon går så går hon inte med hela hoven utan mer på bakdelen av den. Så pratade lite med kussen och hon sa att det var något med det nya gräset som växter upp och att det är för mycket protein i det och de är det som gör att de blir sjuka. Så när jag kommer hem så får jag ta och göra rent i parken och städa upp så att jag kan släppa in dem där. Så får de gå där tills Melina är bra igen. Jag tycker inte om att se mina djur mår dåligt, för då gör jag det med! Hoppas bara att hon blir bra så man slipper se henne lida!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0