Fredag

Hey.
Stannade hemma från skolan idag igen. Mådde riktigt dåligt igår när jag var på kalaset och när jag vaknade så hade jag feber.
Hovslagaren kom idag så nu har Doolin fått nya skor.
Hittade oxå 5 kattungar som jag försöker tinga bort. två kanske Therese ska ha. Men sen är det 3 kvar. De som är kvar är en svart&vit och sen en helgrå och en hel svart . Om Minna ska bo hos sin pappa så ska jag ta den svarta. Hoppas bara att jag kan tinga bort de andra.

Det var inte mycket mer jag hade att säga :P
Haha eller jo. Imon ska jag köpa lite saker till Soya. Det är typ schampoo för hon luktar inte gott :P sen ska jag köpa matskålar till henne. Så det blir nog bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0