Fredagsledigt :)

Hey.
Kom ju hem från Borås igår. Kan säga att jag har haft skitkul :D Tack alla ni för att ni gjorde dem två dagarna bra :D

Men orkade inte blogga när jag kom hem :P Men nu slänger jag bara in ett lite fort.
Köpte 5 böcker på Lager 157.
Ps. I Love You
Innan jag dör
Överlevare mot alla odds
En plats i solen
Motsatsen till kärlek

Jag köpte oxå 5 par trosor, 5 par strumpor, hörlurar och spray till håret på Lager 157 :)
Utan det från Lager så köpte jag en svart tröja, ett par skitsnygga skor och 3 par trosor :P Måste man ha trosor så måste man ^^

Så nu har jag 10 böcker som jag ska läsa ut :P haha. Syns det att jag gillar att läsa ? ;)

Kanske skriver igen sen någongång :) hey!

Kommentarer
Postat av: Sarah

höh. jag köpte 6 böcker sammanlagt, bokmalar är vi :O haha

2009-09-25 @ 12:48:15
URL: http://livetsomsarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0