Hemma

Hey igen. Nu sitter jag hemma med ont i handen. Jag vet inte vad jag har gjort. Men om jag vinklar den eller när jag skriver på datorn så får jag jätteont och det sticker till i hela handleden och ut i fingrarna. Men det gå säkert över snart, hoppas jag. Men men, än är jag ju inte död. Åkte hem till Moster idag. Skulle ju göra en uppgift på Leffes lektion så det passade bra att intervjua henne. Det gick fort och lätt. Så nu ska jag sitta och skriva in det i datorn och sen är det bara att skicka in det. Så är det färdigt. Sen tror jag att jag ska lägga mig i sängen och kolla på The Covenant. Den är hur bra som helst, men första gången jag såg den så var det något konstigt textat språk. Det såg ut som  å ä ö fast med massa konstiga tecken på xD
Fattade ju inte va de sa heller, för ljudet var dåligt på filmen med.

Imon är det sovmorgon. Kan behövas. Vaknade inatt, eller idag på morgonen av blixten. Det lös upp hela rummet. Och sen var jag tvungen att kolla på att Soya inte blev rädd, men hon låg så sött bredvid mig i sängen.
Hatar när det åskar :P
Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0