Hey!

Idag mår jag bättre. Men tvivlade på om jag skulle gå till apu:n eller inte. Men jag ringde till Linus, och han hörde med en gång att jag var förkyld så han ville inte bli smittad. Haha det kan man ju förstå. Så det blev en hemma dag igen. Men det var skönt det. Bli riktigt frisk först innan jag ska stå i butik hela dagarna i 4 veckor :D Rensade lite i hästarnas hage igen, men sen blev jag trött så orkade inte mer. haha

Jag har kommit på en sak. Jag fyller ju 18 på fredag (grattis till mig lix ;D ) och jag jobbar till 18.00 :O ;) Hah ne det blir säkert bra.

Har kommit på saker jag vill ha/ändra på:
- Måla rummet svart och mörkröd
- Piercing i tungan
- Minnes tatuering av bror min!
- Kolmården :D

Kan säkert komma på fler saker men nu står det stilla ^^
Nu ska jag kolla färdigt på idol :) shosan!

Kommentarer
Postat av: annamaria

Grattis i förskott sötnos :D och vi måste fira med tycker jag. Jag saknar dig <3<3

2009-09-29 @ 17:35:33
URL: http://jagvillintevaraharry.blogg.se/
Postat av: Amanda - Den ärligaste bloggen.

Då måste det ha blivit fel :S

Men jag ska fixa en ny ssnarast :)

2009-09-29 @ 22:08:44
URL: http://therealamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0