Lillördag

Nu är det på topp :)
Mamma har inte sagt nej, utan jag ska få måla om mitt rum :D Fan va  gutt det ska bli! Då ska jag måla rummet i riktig mörk röd  och sen svarta lister och någon svart bård :D Fatta va guutt :D
Så nu har jag lite press på mig. Jag vill att vi ska måla rummet så snart som möjligt, så jag måste ha ut alla saker och målat innan den 20:de november, Brors födelsedag. Så jag har lite att göra :P haha

Nehe nu ska jag plugga. Ska vara så dum att jag stannar hemma och städar inför min födelsedag på fredag :D Men säg inget bara ;D Haha ne men jag hinner inte med allt annars. Så nu ska jag plugga så att jag inte missar så mycket imon :)

Pussen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0