Sådär

Så. nu har jag varit lite duktig iaf. Pluggade bara på det jag kan, sen får jag ta resten imon på lektionen istället :P haha

En sak jag kom på som var ganska gulligt. Det är Soya. Hon kan verkligen inte vara ensam. Jag frågade hur det hade gått med henne idag (mamma är hemma så hon får ta hand om henne då) så hade hon följt efter mamma hela tiden och hade skrikit typ jämt.Så när mamma hämtade mig i skolan idag så köpte vi mjukmat åt henne. Annars får hon bara torrfoder. Sen hade jag och mamma beställt sallad på älgerums pizzeria och skulle upp till tv-rummet. Då hörde vi henne skrika så kom hon upp för trappen ^^ Trappstegen är ganska stora så hon fick vila vid halva innan hon sprang uppför de sista ^^ Hon är för underbar!


:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0