Sjuk

Åkte till Minna igår. Det var mycket trevligt och välbehövligt att prata ut. Det gör en bara starkare, right?

Sen så blev det att man grät lite, och då började det regna. När vi började gråta asså. Och sen så när tårarna började ta slut så slutade det regna. Det var lite scary faktikst ^^

 

Tandläkaren idag. Och eftersom vi hade varit ute och gått igår och jag bara hade en tjocktröja på mig så frös jag som fasen när jag vaknade och orkade verkligen inte gå till skolan. Och sen mådde jag piss efter jag hade varit hos tandläkaren så nu ligger jag nerbäddad i sängen med Soya sovandes på bröstkorgen. Jag känner bara hur ögonlocken blir tyngre och tyngre.

 

Sova lite nu, tror jag. Hey svejs i lingonskogen


Kommentarer
Postat av: annamaria

DU Anna såklart ;D <3<3

2009-09-01 @ 16:44:11
URL: http://jagvillintevaraharry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0