Skolan

Hey.
Nu sitter jag i skolan med Cassandra och vårt UF företag. CEA-Painting heter vi och vi ska sälja målade glas som vi målar och bränner själva. Jag tror att det kommer att gå skitbra :)
Idag när jag kommer hem så blir det inte slappt kan jag säga.
Har gjort en liten lista av vad jag ska göra när jag kommer hem.
- Städa rummet, mormor kommer imon så det får inte se så förjävligt ut :P
- Leta fram alla Soyas leksaker, eftersom jag snart får upp 4 kattungar till
- Måste städa under sängen och sätta för så att kattungarna kommer under och gör saker där
- Tvätta, har snart inte ett enda plagg som är rent, typ altl slänger jag på golvet när jag har använt dem en gång.
- Ge blommorna vatten, det är ett mirakel att de har överlevt! xD
- Se till så att kaninen har mat och vatten.
- Ge Melina sin medicin, om mamma inte redan har gjort det.
Det var det hela tror jag :P Får väl se om jag kommer göra allt, men alla saker måste jag göra innan mormor kommer :P haha.
Hörs :)

Kommentarer
Postat av: annamaria

GO Anna och mirakelblommor :D<3

2009-09-16 @ 17:30:28
URL: http://jagvillintevaraharry.blogg.se/
Postat av: Andréa

Sv: Ja det är bra här :) Själv då?

Har lagt till dig på Bloglovin nu, så säg till när du har lagt till mig med! :)

2009-09-16 @ 19:29:27
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0