Söndag och lite bilder.

Vaknade för en timme sen? Haha
När jag vaknade så såg jag mamma och mormor hade redan börjat städa och höll just på qatt göra kroppkakor. Usch, är inte sugen på det idag. Men men. Idag måste jag plugga, det kom jag på idag när jag vaknade. Jag har matte till imon och sen har jag prov på tisdag med. Och jag vill inte misslyckas på det så det blir till att plugga. Sen ska jag ta in hästarna och ge dem mat med. Glömde det igår, trodde inte att de skulle ha varje dag, men det visade sig att de skulle ha de. Men får ta in dem sen så löser det sig. Tog lite kort igår så lägger upp varsin bild på Doolin, Melina och Shannon :)
Melina<3
Melina

Shannon<3
Shannon :)

Doolin <3
Doolin :D

Skriver nog lite mer ikväll och lägger in mer bilder då :) Hey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0