Söndag

Fortfarande sjuk. Men jag kan skriva ner gårdagen och idag lite snabbt :)

Igår: Vaknade av att jag var varm och hade två katter vid knäna. Kände mig mycket bättre då så jag började att göra iordning i hästarnas hage. Jag tog bort mn paddock. Snurrade ihop massa rep och drog upp hängnepinnar från marken. Fick stoppa två ggr för att det blåste kallt och det gjrode ont i halsen, mer än jag redan hade. Jag tycker att man känner sig så äcklig när man är sjuk så jag hoppade in i duschen och haderktigt varmt vatten. Och då menar jag typ 39-40 grader. Jag som annars brukar duscha i 20 :P Sen blev det tacos med mamma och pappa :) Efter det mådde jag skitdåligt igen. Så fort jag rörde mig så högg det till i ryggen och gjorde ont i lungorna. Så gick och la mig med två täcken (duntäcke) och ett pa mjukisbyxor, stora och varma strumpor och två fodrade munktröjor. Fatta att det blev varmt efter ett tag! Men jag somnade efter mycket om och men.

Idag: Mådde skit idag med. Vaknade vad halv 9 och sen har jag i stort sätt legat i soffan hela dan. Det är i stort sätt vad min dag har destått av. Får se om det blir någon APU för mig imon. Måste egentligen. Jag börjar halv 10 så jag får cykla ut, men mamma vill inte att jag ska cykla dit. Men va gör man? Allt för lite motion ;D (ironi). Men jag får se. Tänkte att jag skulle gå in i dushen som jag gjorde igår. Och nu har pappa gjort färdigt min cykel så ny jäklar :)

Så det får räcka. Mår skit så nu sätter jag punkt :)


sdg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0