Söööööööndag

Nu var det söndag igen.
Alltid den där ångesten att komma tillbaka till skolan. Men det ärväl bara attbita ihop och hoppas att året går fort. Kommer fan vara skönt att slippa se vissa personer som är väldigt nerverande. Ta inte åt dig, du vet inte ens om det är du.  :)

Idag har det väl inte hänt så mycket.
Eller har tänkt ganska mycket. Melina kommer bli bra, det känner jag på mig. Jag tänker inte låta henne dö. Så nu kämpar vi. Och sen när jag får pengar så ska jag blondera luggen och sen ska den bli rosa! Jag vill ha tillbaka det har jag kommit på. Jag hade ju det röda, men det var inte samma sak som det rosa. Så när jag har tagit hål i tungan, veckan efter min födelsedag så ska jag köpa rosa färg och blonderingsfärg, sen jävlar:D

Och sen har jag kommit på en sak jag vill göra :P Jag vill till kolmåden och kolla på tigrar :D Älskar tigrar :D SÅ jag ska försöka ragga med mig någon och sen dra dit :D

Nu ska jag snart sova:) pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0