Soya äter glass?

Hey igen.
Idag mår jag mycket bättre. Vaknade vid halv 9 och va bara uppe och drack lite vatten och gick på toan sen la mig igen. Och vaknade vid halv 11 igen. Orkade inte gå upp så satte på en film och lite så.
Det har inte hänt så mycket idag faktiskt. Bara slappat och läs boken Hungerspelen den kan jag verkligen rekomendera att läsa. Först trodde jag att den skulle vara dryg, men den är hur bra som helst. Sen tidigade i kväll så blev jag så sugen på polkaglassen vi hade i frysen, så var bara tvungen att ta lite :P Då ville Soya ha lite hon med ^^ Trodde inte hon skulle äta, men det gjorde hon ^^

Nehe nu ska jag slänga i en film i dvd:n och sen blir det nog att läsa lite till ^^
Upp vid kvart i 7  för att duscha och lite så :)

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0