Torsdag

Nu kör vi igen.
Haha sitter i skolan idag igen. Men det är lättare att sitta i skolan och skriva för när jag kommer hem har jag alltid något annat att göra så då blir det inte mycket bloggande.
Igår var jag duktigt och gjorde nästan allt som jag hade skrivit på listan. Men det blev lite ändringar.
Istället för att ge Melina medicin, förresten hon har blivit bättre, igår travade hon lite så det ser ljust ut för hennes del, men då fick jag ge Doolin medicin istället. Hon har den där jobbiga eksemen som bara kommer tillbaka hela tiden och hon mår inte bra av det. Och eftersom jag har varit dålig på att ge henne den så får jag egentligen skylla mig själv, men tycker synd om Doolin, så SKÄRPNING ANNA!!!!
Haha ^^ Nu har jag väl inte så mycket mer att säga tror jag. Får se om jag slänger in ett inlägg ikväll :)
Grattis Carro på din 18årsdag!!!!!! <33333333

Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Vad kul :D

Vad gör du då? :)

2009-09-17 @ 14:07:22
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0