Trött och allt sånt

Hey.
Nu kan jag säga att jag är tröött. Har städat sen jag vaknade idag. Men det kändes skönt att för en gångs skull göra något istället för att bara sitta vid datorn och så. Sen åt vi kroppkakor, det var väl inte jättegott, men det funkade.

Skjussade hem mormor med. Sen hämtade vi Daisy. Hon och Soya har typ fått skabb eller mjällkvalster. Så måste spraya in dem med något (vet inte vad det heter) och se om det går bort, annars måste vi ringa till veterinären och så han kanske kan skriva ut lite annat som man skulle bada dem med. Om jag inte gör något åt det så kan våra andra katter oxå få det. Hmm... inte alls bra!

Sen det här med våra andra 4 kattungar. Det var så att vi hade tingat bort alla. Therese skulle ha två gula, Marie&Carro skulle ha den svarta och Ursula skulle ha den gråa. Sen smsade jag till Therese idag och frågade om hon skulle ha de två kattungarna (Hon sa för någon vecka sen att hon skulle ha båda) men då skulle hon bara ha en. Men tjena! Då måste vi behålla en själva lika förbannat! Åh jag blir bara så suuuur! Jag vill inte ha en till katt! Vi har redan 4 katter inne, så jag vill inte ha en till. Så nu försöker mamma få tag på Ursula så hon kanske kan ta den andra gula så om vi måste behålla någon att vi tar den gråa. Uusch det gjorde mig verkligen på dåligt humör idag asså.

Det är som vissa säger, man ska inte lita på någon längre.

Bye!

Kommentarer
Postat av: annamaria

Man kan inte lita på folk i dagens samhälle. Dagens samhälle kind of sucks!



<3

2009-09-21 @ 15:36:06
URL: http://jagvillintevaraharry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0