21/02-10

Försökte få mig till att städa mitt rum idag, men det är ofattbart att jag inte kan lyssna på mig själv! Haha. Istället satt jag vid datorn ( som jag alltid gör känns det som!) och sen var jag faktiskt duktig och hjälpte mamma med veden och sen tvättar jag för fullt. Så jag har faktiskt inte legat på latsidan, men det känns som det. Fattar inte varför.
Sen red jag idag :D Det var kallt!! Tänkte att jag skulle rida i hagen så att Shannon och Melina inte fick spelet. Men det var bara det att det var så mycket snö att det räckte min polle till magen. Så hon hade det tufft att gå framåt, så hon ville helst gå i de spåren som redan var gjorda. På så sätt hatar jag nu att jag inte har en riktigt paddock, så så sätt hade det varit lättare att rida för då kan man köra bort snön. Men det är väl framtidsplaner så jag får helt enkelt nöja mig med läget. Men jag tyckte synd om min häst så vi red lite på skogsvägen istället ( den var faktiskt plogad, en tumme upp) Och sen märks det verkligen att hon inte vill ha täcke på sig. Hon var lite varm när jag red färdigt så jag slängde på henne ett täcke och släppte in henne i boxen för att sen gå och hämta de andra. Hon kunde äta ur maten i krubban, men vägrade äta höet. Och då kom jag och tänka på att hon inte vill äta när hon har täcket på sig. Det är nästan som om hon skäms för täcket ;)

Men det var skönt att komma ut och rida, även om det var för kallt för min smak! Ska se om jag hinner rida lite imon. Ska till Anna  och hålla henne sällskap ;) Haha kanska rida en häst som inte alls tycker om mig. Haha ne men det blir bra :Duu








Bilden är tagen med min mobil så kanske inte så bra kvalite, men tycker att den blev skitfin på min stumpa :D <3

Kommentarer
Postat av: anna

du bara pratar han tkr visst om dig. Det är ett under att jag vågar rida honom eftersom han hatar mig öppet men dig tkr han om ! :D

2010-02-21 @ 21:20:34
URL: http://jagvillintevaraharry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0