23/02-10

Skulle egetnligen ha skrivit detta inlägg igår, men när jag kom på det så var klockan redan förmycket att jag inte orkade ;)

Igår hände inget roligt. Eller jag höll på att frysa ihjäl annars ganska lugnt. Skulle ju ha åkt till Anna men fick aldrig upp värmen riktigt. På eftermidagen skulle jag släppa in hästarna. Och som vi alltid gör så släpper vi dem bara så att de får gå in själva. Men de hade inga som helst planer på att gå in. Utan istället sprang dem runt hela lagårdsplanen, in i trådgården. Och jag visste redan då att det var ingen idé att börja ropa på dem förens de själva hade tröttnat. Och efter kanske en kvart 20 minuter så lgnade dem ner sig och gick in i stallet. Sur som jag var ( Kunde kontrollera mitt humör faktiskt) så tyckte jag att de allt kunde få röra mer på sig. Så jag tog dem i grimman var och en och så longerade jag dem. Den jag var mest nöjd med var nog Melina. Hon har bara longerats 2 ggr innan. Men visst, jag fick visa henne men sen när hon väl visste vad som skulle göras så var hon duktigt. Shannon protesterade som vanligt. Slet åt sig repet och skulle springa iväg, småstegrade sig, eller lyfte upp framhovarna och var allmänt jobbig. Men annars gick det som en dans :)

Så idag ska jag till Anna istället :) Bli kul att träffa henne igen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0