19 Januari :)

Okey. Jag vet inte hur jag ska börja med att skriva. Känns som om jag skriver samma varenda dag. Men skitsamma ;)

Blää, säger jag bara på denna dagen. Vad va meningen med den? Haha. Skolan gick bra, men lika segt som vanligt. Och på svenskan skulle vi kolla upp olika jobbannonser, hittade lite jobb som vore kul, men det närmaste var väl täby ( ligger det?) haha. Mamma sa att det låg ut vid stockholm eller något. Så får väl se hur det blir med den saken. Tänkte iaf ringa på helgjobb här i närheten, vill verkligen ha något att syssla med så att jag slipper att sitta hemma och slöa ;D

Nej nu ska vi ta och skita i detta och plugga lite (: Håller på med just det och sen elda och lagar mat. Usch, det känns som om jag inte kommer att få in något i huvet, men hoppas verkligen att jag får det! Jag vill få vg på mina prov i denna kurs. Jag vill inte sabba det som jag hade gjort på den andra.

Så nu kör vi på VG i kursen och så säger vi hey ((:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0