2010

Dålig uppdatering, men har inte orkat eller hunnit med. Så de så ;)
Men livet flyter på och året ha faktiskt börjat bra! Eller ja, bråkar ju fortfarande hemma men känner mig inte lika värdelös längre. Tar mig inte åt lika lätt och så. Men iaf :)  Nyår var skoj, umgicks med Malin, Matilda och Sarah (: Det kan lätt göras om! (:

Här kommer mina nyårslöften ;)
1. Sluta äta godis
2. Umgås mer med mina kompisar!
3. Fortsätta skolan så att jag kommer ifrån det någon gång!
4. Börja spara till körkort och tatuering.
5. Sluta .... ( sista idag så nu kör vi på detta!)

Jag tror att det var allt :)

 

 

hkj


6:e Julen och nyår vi fick vara med om, utan dig. <3


Kommentarer
Postat av: annamaria

Lycka till med löftena snygging<3

2010-01-05 @ 21:58:52
URL: http://jagvillintevaraharry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0