Dagen börjar och dagen slutar.

Hi.
Dagen har gått fort idag tycker jag :P
Först skolan och sen hem! :)
Det enda som gick snett idag i ladugården var att jag klev fel på golvet i ladugården så att jag fastnade, så jag kommer säkert ha ett stort fett blåmärke på mitt smalben, men sånt är livet ^^ Jag tror att jag kommer att fixa det ganska bra att jobba ensam, det kändes bra idag iaf :)

Kommer att skriva om mina hästar på denna bloggen; http://daammtussen.blogspot.com/. Det är min gamla blogg som jag har valt att göra om till en blogg om bara mina hästar. Vad som händer, ( och inte händer) Den är som en hjälp till mig själv kan man säga. Att jag dokumenterar vad som händer, vad jag gör och om lite såna saker :) Tänkte även att jag lägger in saker om tex jag har köpt något nytt till mig eller nått till hästarna :)

Over and out! (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0