Fredag igen!

Hey!
Idag är jag på ganska bra humör! Somnade runt halv 2 inatt och klockan var inte på min sida så den ringde vid 7. Uscha. Men det var bara att pallra sig upp och göra sig iordning. När jag kom till skolan så var det inte en människa där. Men sen kom Malin och höll mig sällskap (: Och idag är vi bara 6 st i klassen, eller vi var 8 från början ;)

När jag kommer hem så ska jag bara ta det lugnt. Orkar inte plugga när jag kommer hem så jag tar det antingen imon eller på söndag. Och kvällens planer blir antingen sitta i skogen och grilla eller så ska vi käka tacos. Och det som frestar mest är att äta tacos. För om jag ska vara ärlig så är jag ite ås mycket för att sitta i skogen när det är kallt och frysa. Men vi får helt enkelt se vad som händer :)

Jag saknar dig, varför är det så här??

Kommentarer
Postat av: annamaria

Du borde satsa på tacos inne i värmen :D kolla när du har tid så ses vi :) <3

2010-01-08 @ 19:04:37
URL: http://jagvillintevaraharry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0