I taket lyser stjärnorna

Jag kan säga en sak om mitt liv: Kaos.

Min bästa vän mår inte bra, jag mår inte bra. Jag har sömnproblem.
Jag kan bara säga att jag saknar Minna. Och jag saknar Anna, som bara klagar på mig, men hon vet att jag tycker om henne ändå ;) ( + att jag alltid vinner!)

Jag har funderat mycket på det här med jobb och allt. Och jag kan säga att jag har panik. Jag vill ha ett jobb så att jag kan känna pengar så att jag kan få en egen lägenhet. Och sen vill jag börja med körkortet, men jag känner mig inte redo.

Det är så svårt att skriva hur jag känner, men det är inte kul.

Nu sätter jag punkt. (:

Kommentarer
Postat av: anna

Jag tkr att du förlorar en gång för min skull och så leker vi så du blir glad igen ;D<3

2010-01-17 @ 20:45:07
URL: http://jagvillintevaraharry.blogg.se/
Postat av: anna

Jag tkr att du förlorar en gång för min skull och så leker vi så du blir glad igen ;D<3

2010-01-17 @ 20:45:36
URL: http://jagvillintevaraharry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0