Ingen "Lovestory" precis

Härliga måndag!
Nu tycker jag faktiskt om måndagar, kan nog bero på den gutt stora sovmorgonen :D Men skolan idag gick ju hur bra som helst. Började med en ny kurs. Religionkunskap. Jag hatar religion, men det kanske inte blir på farligt. Som vissa säger, man ska ju inte måla fan på väggen än. Men vi får la se.

Skulle ju gå och ta blodprov idag. Men jag gjorde inte det, eller jag gick ju dit men vände samma stund som jag kom. Det var smokfullt i väntrummet så nej. Tänker inte sitta i mer än en halvtimme för att ta ett blodprov som bara tar 5 minuter. Och då när mamma hade släppt av mig så kom jag på att om vi flyttade upp besöket hos läkaren till torsdagen istället för onsdagen så blev det ju jättebra. Men det gick ju inte, och just då gick det upp ett ljus .Det var ju måndag idag, och jag ska ta blodprov en vecka innan jag ska till läkaren och dit ska jag ju på onsdag v 4. Haha då hade jag ju inte behövt ta blodprov idag (vilket jag inte gjorde (a)) Okey, ne nu blev det rörigt.

Kom hem och hämtade ved och lite, sen hade jag ju faktiskt tänk att plugga. Men hjärnan ville inte samarbeta, så den fick vinna den här gången. Maha!

Innan allt blir alltför rörigt så sätter jag väl punkt här och säger att jag saknar Anna-panna :) <3

ps. klockan är inte mycket men nu väntar sängen och "Vill du ha barn med mig?" Godnatt ((:

Kommentarer
Postat av: annamaria

Anna-panna saknar dig med. Eller jag saknar dig Anna-panna ;D<3 Leka någon dag typ nästa vekca? :)

2010-01-19 @ 21:24:32
URL: http://jagvillintevaraharry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0