Jävla mobil!

Hello (:
Skolan idag då (: Gick ganska fort tycker jag. Men sen så fick jag ont i huvet så åkte hem. Men då blev det att jobba lite.

Jag tror att jag får ont i huvudet för att jag tar av och på mina glasögon hela tiden. Men jag vet inte ;)
Har absolut inget vettigt att skriva. Just nu är jag grymt irriterad! Min datormobil har gått sönder! Alla mina bilder, mina dokument och allt är borta! Jag kan inte få tillbaka det. Men det var kanske bra att det inte var så bra bilder, men jag har inte ens haft mobilen i ett halvår! Och jag har inte råd att köpa en ny. Men jag får väl leva med min gamla så länge. Usch fy fan. Nu ska jag läsa och dränka mig i kudden! Hey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0