Livet går vidare

Jahopp, detta är allt på Annas begäran!
Skola idag då. Somnade som vanligt inte tidigt. Utan jag somnade runt halv 2 och det var inte kul att gå upp när klockan ringde exakt 06:55. Men är man som jag så snoozade man ju 9 minuter ;) Så gick upp vid 07:04, men det låssas vi inte om.
När jag gick ut till bussen så fick jag se att jag hade tagit fel busskort och jag hade bara fem minuter på mig att springa in, men snabb som jag var så hann jag ju ;) ( Peta in att jag fick astmaanfall i dem fem minuterna med!) Men fick tag i rätt busskort, jag visste ju precis vart jag hade lagt det med! Maha!

Kom till skolan och gjorde det man skulle. Fick sig en utskällning, för något man inte ens har gjort, eller man var ju i skolan iaf. Fick reda på mitt betyg, blev väl inte så jätteglad, eller det var ju G iaf. Men nu lär man sig av sina misstag så det ska inte upprepas.

Kom hem och fixade sig något att äta och sen glo på film. Fick med mamma ut på en sväng med hundarna. Kan mycket väl göras om. Sen jag har pluggat lite med (:

Sådär, där har du min dag Anna :) Får jag gå nu? ^^

Maha, va bra de blev ;)

Kommentarer
Postat av: annamaria

Tack Anna nu är jag nöjd, eller igår hade jag vart nöjd om jag hade läst de då. Men ah det är kanon ;D<3

2010-01-12 @ 21:24:55
URL: http://jagvillintevaraharry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0