Skola imon

Jahopp, då var jullovet slut nu då. Imon börjar skolan igen. Jag tycker att detta lovet har gått fort, man har typ inte hunnit koppla av eller något. Eller jo, sovit länge och så har man ju gjort, men jag har jobbat lite med så hälften blev väl tidiga mornar. MEn sen har jag ju roat mig mycket med :) Har varit på bio, ute och festat och lite så ((:
Så nu är det att ta tag i verkligheten igen.

Kan göra en liten roli grej. 5 Saker som ni kanske inte visste om mig;
1. Jag är rädd för några utav mina kompisar ( Kommer aldrig säga vem eller vilka)
2. Jag kan inte sova när det är fullmåne, ligger bara och vrider och vänder på mig.
3. Jag har över 200 böcker i mitt rum.
4. Jag kan inte se mig själv som vuxen.
5. Jag trivs inte i allas sällskap, även om jag kanske aldrig visar det.

Haha sådär. Nu blir det snart mat här hemma. Köttfärslimpa, mammas goda sås och minimorötter och ärtor :D Det finns inget godare än det :D Haha. Sen ikväll så ska jag plocka ihop alla mina saker och lägga dem i väskan. Och för att göra det enklare för mig själv så ska jag plocka fram kläder som jag ska ha på mig. För om jag känner mig själv så kan det hända att jag försover mig ;) brukar bli så när man har haft ett lov inte behövt gå upp före 10 vissa dagar. Sen duscha och lite :) Men det blir nog bra. Ska bli kul att få träffa lite kompisar och andra igen (:

Och jag stör mig bara på en sak. Jag har ju beställt tre byxor, kan inte lägga in bild på dem just nu, men sa göra det så fort jag får tid. Men det var ett tag sen jag betalade men jag får dem säkert snart. Men jag hade velat ha dem idag så jag kunde ha ett par till skolan imon, men det sket sig :P

Men nu ska jag sluta skriva och duka fram, jag är megahungrig ;)

( Jag har faktiskt hållt några punkter på mitt nyårslöfte!)

Jag saknar dina armar runt mina axlar, om jag bara hade vågat skulle jag gått längre....

Kommentarer
Postat av: annamaria

när du vill. jag väntar fortfarande ;)<3

2010-01-07 @ 17:26:17
URL: http://jagvillintevaraharry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0