Till ovanlighetens skull...

Hello (:
Sitter just nu och lyssnar på musik och ska snart börja plugga (: För ovanlighetens skull så pluggar jag inte för att jag måste, utan för att kursen var ganska kul. Eller inte kul, men det är på ett sätt "kul" att sitta och tänka lite. Men det går väl över snart igen.

Ikväll så ska vi åka och slänga lite saker. Kattmatsburkar, ciderflaskor och lite annat (:
Minna kanske kommer imon, om det inte blir ändrat som vanligt. Så ska ta och städa sen, tänkte bara plugga lite ^^ Sen imon kommer hovslagaren. Det värsta med honom är att man vet aldrig när han kommer eller när han åker hem. Jag tycker att han kan ta och komma tidigt :P

Det var vad jag hade att säga (: Kan ladda upp en bild på min blonda hår (:

i

Först så blev det inte som jag hade tänkt mig, men efter ett tag så tyckte jag att det blev riktigt snyggt. Det går helt enkelt ihop (: haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0