Utslag?

Usch. Jag har utslag på mina armar. Det kliar och är torrt, och det hjälper ju inte hur mycket jag än smörjar. Usch.

Pluggat lite idag med då. Så nu är uppgifterna färdiga som ska in imon och butiken är med färdig (: Tycker att det har gått ganska bra. Och så bestämde jag mig för att jobba vidare, men då försvann motivationen så det får bli att plugga lite mer imon kanske.

Blonderingen gick väl inte som jag hade tänkt mig, men jag fick inte färga det en gång till för mamma. " Du kommer tappa håret om du färgar det en gång till!", ja det var väl bara att lyssna på mor min. Men någon gång i veckan ska jag blondera det igen. Så att det blir som jag vill  :)
Jg är trött och klockan är ju inte ens mycket. Men om jag går och lägger mig nu så kommer jag vakna vid 12 och vara klarvaken. Men runt 10 kanske man ska släpa röva i sängen. Haha.

Ne men godkväll på er då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0