Back in action!

Nu var det länge sen (igen!) Haha.
Men har som sagt inget att berätta så varför ösla tid på att skriva något värdelöst?
Ska försöka skriva av mig lite sen någon gång. Har väldigt svårt att sova på kvällarna igen. Tänker för mycket på allt som man inte ska tänka på när man ska sova, men så blir det. Och det leder till att jag vaknar och är tröttare än jag var när jag gick och la mig.  Men det är ju mina problem så :)

Jag kan säga att jag har lite panik ^^ jag har bara 7 böcker kvar att läsa, den bokmal som jag är! Sen tycker jag inte om att låna böcker, utan jag vill ha böckerna. Jag är konstig jag vet!


Min pluttagumma fyllde 19 år den 4 mars! Grattis hjärtat! <3 Förlåt att jag inte har hört av mig bara :/ Jag är urusel på att höra av mig! Jag vet. Jag ska bättra mig på många saker.

Nu sätter jag nog punkt där (: .

i


Kommentarer
Postat av: annamaria

jaså du kom ihåg mig iaf? <3

2010-03-10 @ 09:24:10
URL: http://jagvillintevaraharry.blogg.se/
Postat av: am

Jo men inte fick jag nån tårta? :o :( gick kursen bra? <3

2010-03-12 @ 11:34:21
URL: http://jagvillintevaraharry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0