...

Usch idag har det verkligen inte varit min dag. Hade jätteont i går av mina knutar, gick och la mig vid kvart i 9 men kunde inte sova. Så gick upp vid kvart i 10 igen och gick upp och satte mig hos mamma. Vi kollade på Den gröna milen, till klockan var 12 eller något. Och under den tiden hade jag en värmekudde på axlen så det kändes lite bättre. Och just då så var jag så trött att jag inte orkade bry mig att jag hade ont, men somnade gjorde jag iaf. Sen upp vid 6 idag och jobba.

Just nu är humöret inte det bästa. Känner mig skitstressad. Och sen irriterad. När Cassi ringde min mobil blev allt för mycket. Började gråta. Känner mig så jävla trött på allt och stressad och jag vet inte vad. Så just nu sitter jag och väntar på att Cassi och Becka ska komma och hämta mig och sen hem till Cassi. Ska bli skönt att komma hemifrån lite.

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0